close

  • Być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczypospolitej Polskiej

     

  • AKTUALNOŚCI

  • 10 grudnia 2018

    Ambasada RP w Reykjaviku poszukuje osoby na stanowisko ds. obsługi sekretariatu.

    Zakres obowiązków:
    - obsługa sekretariatu Ambasadora i Ambasady
    - sporządzanie i tłumaczenie dokumentów
    - prowadzenie korespondencji
    - koordynowanie bieżących spraw Ambasady



    Wymagania:
    - wykształcenie wyższe (min. licencjat)
    - bardzo dobra znajomość języków: polskiego, islandzkiego i angielskiego (warunek bezwzględny)
    - wysoka kultura osobista
    - bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office

     

    Oferujemy umowę o pracę na podstawie prawa islandzkiego.

     

    Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV w języku polski na adres reykjavik.info@msz.gov.pl

    Drukuj Drukuj Podziel się treścią: